בפעילות משולבת: גנבי תכשיטים נתפסו

בנצי לייזרוביץ No Comments on בפעילות משולבת: גנבי תכשיטים נתפסו

שרשראות, תליונים, צמידים ומטבעות ייחודיים בשווי כספי ורגשי רב נתפסו במסגרת פעילות מתוחכמת בה נעצרו 3 חשודים עת שניסו למכור התכשיטים ולהימלט עם הכסף

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רכושו וקניינו הפרטי של האדם הנם חלק בלתי נפרד מיעדי משטרת ישראל, שפועלת כל העת למען האזרח הנורמטיבי שומר החוק ובמטרה לשמור ולהגן על ביטחונו ורכושו.

בפעילות יזומה וממוקדת של בלשי משטרת ישראל בראשית השבוע כנגד עבירות בתחום הרכוש, הבחינו השוטרים ב-3 חשודים תושבי ירושלים כשברשותם שקית המכילה תכשיטים מזהב ומטבעות החשודים כגנובים ועפ"י החשד מקורם בהתפרצויות לבתים באזור ירושלים.

עם התקדמות הפעילות הסמויה, הבחינו השוטרים כי החשודים עפ"י החשד מנסים למכור את התכשיטים והמטבעות לחנות במרכז הארץ, שם עברה הפעילות למישור הגלוי והם נעצרו כשהרכוש ברשותם.

החשודים (35,38,47, ירושלים) הובאו לחקירה ביחידה המרכזית בירושלים בחשד להתפרצויות לבתים ולהחזקת רכוש החשוד כגנוב. לשניים מהם ישנן הרשעות קודמות בתחום הרכוש.

מבדיקה מעמיקה של הרכוש שנתפס, עלה כי מדובר בתכשיטי זהב בהם טבעות, צמידים, שרשראות ותליונים יקרי ערך ובמטבעות ייחודיים. שוויו המוערך של הרכוש עומד על עשרות אלפי שקלים.

חקירת המשטרה המאומצת נמשכת במטרה לאתר מתלוננים המזהים את רכושם שנגנב ולהגיע להגיש תלונתם בתחנת המשטרה.

אמש הוארך מעצרם של החשודים עד ליום שני בפני בית המשפט.

משטרת ישראל מבצעת פעולות חקירה מאומצות תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים המשולבים בפעילות גלויה וסמויה, ובמטרה לאתר את אותם הגורמים פורעי החוק שבמעשיהם פוגעים ברכושו של האזרח ותפעל למיצוי מלוא הדין עם החשודים.



0 תגובות